Цели
Разширяване на имейл базата с абонати
Цел: 10 000 потребители
Повишаване на процента от оборота, генериран чрез имейл маркетинг
Цел: 20%
Достигане и задържане на генерирания оборот над определено ниво
Цел: 25 000 лв. на месец
Предизвикателства
Използване на неподходяща платформа за имейл маркетинг за онлайн магазини.
Липса на стратегия при изпращането на имейли, както и неизползването на имейл автоматизации.
Липса на сегментация на аудиторията, както и пълни данни за потребителите.
Какви действия планирахме?
Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.
1. Преминаване към платформата Klaviyo, която е по-подходяща за онлайн магазини.
2. Създадохме Pop-up с привлекателна оферта.
3. Сегментиране на аудиторията според ангажираността и други критерии.
4.Внимателно изготвяне на стратегия за ежеседмични кампании, които са с конкретна таргет аудитория.
6.Създаване на имейл автоматизации, целящи да повишат оборота.
Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.
Заключение
Винаги трябва да сме наясно с възможностите на платформите, които използваме и добре да преценяваме дали са удачен вариант за спецификите на бизнеса.
Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?
Възползвайте се от безплатна консултация
Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход
Google Ads
Facebook Ads
Facebook Ads
Facebook Ads & Google Ads
Google Ads
Email Marketing
Ние сме ориентирана към резултатите маркетингова агенция, специализирана в разработването и изпълнението на стратегии, които осигуряват впечатляващи резултати за нашите клиенти.