Онлайн магазин за спално бельо

Email Marketing

Цели

Брой абонати

Разширяване на имейл базата с абонати
Цел: 10 000 потребители

Ръст в оборота

Повишаване на процента от оборота, генериран чрез имейл маркетинг
Цел: 20%

Оборот

Достигане и задържане на генерирания оборот над определено ниво
Цел: 25 000 лв. на месец

Проблемни точки

Предизвикателства

Платформа

Използване на неподходяща платформа за имейл маркетинг за онлайн магазини.

01
02

Систематичност

Липса на стратегия при изпращането на имейли, както и неизползването на имейл автоматизации.

03

Сегментация

Липса на сегментация на аудиторията, както и пълни данни за потребителите.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Преминаване към платформата Klaviyo, която е по-подходяща за онлайн магазини.

2. Създадохме Pop-up с привлекателна оферта.

3. Сегментиране на аудиторията според ангажираността и други критерии.

4.Внимателно изготвяне на стратегия за ежеседмични кампании, които са с конкретна таргет аудитория.

6.Създаване на имейл автоматизации, целящи да повишат оборота.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Имейл абонати
0
Дял от оборота
0 %
Генириран оборот
0 лв.

Заключение

Винаги трябва да сме наясно с възможностите на платформите, които използваме и добре да преценяваме дали са удачен вариант за спецификите на бизнеса.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход