Онлайн магазин за дрехи

Facebook Ads

Цели

Цена за придобиване​

Ниският марж на продуктите налага и нисък разход за реклама
Цел: CPA $5

Ръст в оборота

Създаване на маркетинг стратегия, която да увеличи оборота
Цел: 20% ръст

Възвращаемост

Минимална възвращаемост на рекламния разход
Цел: 300%

Проблемни точки​

Предизвикателства

Марж

Нисък марж на продуктите, което затруднява рекламирането.

01
02

Съдържание

Липса на съдържание, което да се изпозлва в рекламните кампании.

03

Конкуренция

Висока конкуренция в нишата и слаба разпознаваемост на бранда.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Проучване на потенциална аудитория във Facebook.

2.Таргетирани реклами във Facebook с цел генериране на продажби.

3. Тестване на различни оферти с цел намиране на подходяща, която допринася за псотигането на заложения CPA от 5 долара.

4.Намалихме броя на използваните кампании.

5.Имплементация на Advantage + Shopping Campaign, която използвахме за скалиране на успешни реклами.

6.Съсредоточихме се върху реклами тип Catalog, поради богатия асортимент от продукти.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Цена За Придобиване​
$ 0
Ръст в оборота
0 %
Възвращаемост
0 %

Заключение

Добрата структура на рекламния акаунт и правилният тип реклами са от изключително значение за постигането на заложените бизнес цели.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход