Онлайн магазин за матраци

Google Ads

Цели

Цена за придобиване

Цел: CPA 30 лв.

Оборот

Цел: 100 000 лв.

Възвращаемост

Цел: 500% възвращаемост

Проблемни точки​

Предизвикателства

Конкурентни предимства

Трудни за комуникиране конкурентни предимства на бранда.

01
02

Съдържание

Липса на съдържание, което да се изпозлва в рекламните кампании.

03

Конкуренция

Конкуренти с изградени брандове и високи рекламни бюджети.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Изготвихме обстойностно проучване с цел да обхванем Ключовите думи, които са релевантни за бизнеса, за да може да покрием всички търсения, което би довело до повече трафик и респективно повече продажби.

2.Създаване на Google Search кампании с добра структура.

3. Тестване на различни рекламни формати (Google Performance Max).

4.Оптимизация спрямо постигнатите резултати.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Цена за придобиване​
0
Оборот
0 лв.
Възвращаемост
0 %

Заключение

Добрата структура на рекламния акаунт и правилният тип реклами са от изключително значение за постигането на заложените бизнес цели.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход