Онлайн магазин за автомобилни гуми
Цели
Цена за придобиване
Ниският марж на продуктите налага и нисък разход за придобиване на клиент
Цел: CPA 20 лв.
Оборот
Създаване на маркетинг стратегия, която да генерира определен оборот
Цел: 90 000 лв.
Възвращаемост
Минимална възвращаемост на рекламния разход
Цел: 1411%
Проблемни точки
Предизвикателства
Марж
Нисък марж на продуктите, което затруднява рекламирането.
Съдържание
Липса на съдържание, което да се изпозлва в рекламните кампании.
Реклама
Липса на история в рекламния акаунт, поради неправилно настроени тракинги.
Стратегия
Какви действия планирахме?
Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.
- Проучване на нишата и конкурентите
- Изграждане на таргет потребител
- Изготвяне на обстойностно проучване на Ключови думи
- Подобряване на структурата на настоящите рекламни кампании
- Създаване на нови рекламни кампнии
- Правилна настройка на тракинги
Какво всъщност направихме?
1. Изготвихме обстойностно проучване с цел да обхванем Ключовите думи, които са релевантни за бизнеса, за да може да покрием всички търсения, което би довело до повече трафик и респективно повече продажби.
2. Правилна настройка на всички евенти чрез Google Tag Manager.
3.Създадохме Google Search кампании с добра структура.
4. Използвахме различни стратегии, докато съберем данни в акаунта.
5.Оптимизация спрямо постигнатите резултати.
Резултати
Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.
Заключение
Добрата структура на рекламния акаунт и добре подбраните Ключови думи са от изключително значение за постигането на заложените бизнес цели.
Нашият екип ще ви помогне
Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?
Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies
Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход
Facebook Ads
Google Ads
Facebook Ads
Facebook Ads & Google Ads
Email Marketing
Email Marketing