Онлайн магазин за автомобилни гуми

Google Ads

Цели

Цена за придобиване

Ниският марж на продуктите налага и нисък разход за придобиване на клиент
Цел: CPA 20 лв.

Оборот

Създаване на маркетинг стратегия, която да генерира определен оборот
Цел: 90 000 лв.

Възвращаемост

Минимална възвращаемост на рекламния разход
Цел: 1411%

Проблемни точки​

Предизвикателства

Марж

Нисък марж на продуктите, което затруднява рекламирането.

01
02

Съдържание

Липса на съдържание, което да се изпозлва в рекламните кампании.

03

Реклама

Липса на история в рекламния акаунт, поради неправилно настроени тракинги.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Изготвихме обстойностно проучване с цел да обхванем Ключовите думи, които са релевантни за бизнеса, за да може да покрием всички търсения, което би довело до повече трафик и респективно повече продажби.

2. Правилна настройка на всички евенти чрез Google Tag Manager.

3.Създадохме Google Search кампании с добра структура.

4. Използвахме различни стратегии, докато съберем данни в акаунта.

5.Оптимизация спрямо постигнатите резултати.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Цена за придобиване​
0 лв.
Оборот
0 лв.
Възвращаемост
0 %

Заключение

Добрата структура на рекламния акаунт и добре подбраните Ключови думи са от изключително значение за постигането на заложените бизнес цели.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход