Агенция за недвижими имоти

Lead Generation - Facebook

Цели

Потенциални клиенти​

Създаване на маркетинг стратегия, която да носи определен брой месечни запитвания
Цел: 15 нови запитвания на месец

Проблемни точки​

Предизвикателства

Социални мрежи

Неразвити социални мрежи. Липса на бранд индентичност и последователи.

01
02

Реклама

Липса на съдържание, което да се изпозлва в рекламните кампании.

03

Бюджет

Нисък рекламен бюджет, поради недоверие в социалните мрежи като рекламен канал.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Изградихме план от нулата, с който да постигнем заложените цели

Какво всъщност направихме?

1. Проучване на потенциална аудитория във Facebook.

2. Таргетирани реклами във Facebook с цел генериране на лийдове.

3. Създаване на статични банери, съдържащи послание, което е релевантно за таргет аудиторията.

4.Тестване на различни рекламни стратегии и формати.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Брой лийдове 1-ви месец
0
Брой лийдове 2-ри месец
0
Брой лийдове 3-ти месец
0

Заключение

Винаги трябва да се тестват различни видове кампании, за да се подсигури, че използваният подход в момента е възможно най-ефективният.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход