Бизнес, предлагащ земеделски услуги чрез дрон

Lead Generation Facebooк/Google

Цели

Потенциални клиенти

Повишаване на броя потенциални клиенти на месечна база
Цел: 10 нови запитвания на месец

Проблемни точки​

Предизвикателства

Специфичност

Много специфична услуга насочена към сравнително малка аудитория.

01
02

Потребителско търсене

Нисък обем от търсения, което води до малко на брой нови лийдове чрез Google Search кампнии.

03

Скептичност

Неразбиране на услугата от таргет аудиторията, която разчита на вече доказани методи от поколения насам.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Изготвихме обстойностно проучване с цел да обхванем Ключовите думи, които са релевантни за бизнеса, за да може да покрием всички търсения, което би довело до повече трафик и респективно повече лийдове.

2. Подобрихме структурата на рекламния акаунт с цел текстовете във всяка една отделна реклама да са максимално релевантни спрямо заложената Ключова дума.

3. Проучване на потенциална аудитория във Facebook.

4.Таргетирани реклами във Facebook с цел генериране на лийдове.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Брой лийдове 1-ви месец
0
Брой лийдове 2-ри месец
0
Брой лийдове 3-ти месец
0

Заключение

Винаги трябва да се тестват различни маркетингови канали и подходи, за да се подсигури постигането на възможно най-добрите резултати.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies​

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход