Онлай магазин за хранителни добавки

Email Marketing

Цели

Брой абонати

Разширяване на имейл базата с абонати
Цел: 100% ръст на абонатите

Ръст в оборота

Повишаване на процента от оборота генериран чрез имейл маркетинг
Цел: 25% ръст

Ангажираност

Подобряване на ангажираността с имейлите
Цел: 30% отворени имейли

Проблемни точки​

Предизвикателства

Платформа

Използване на неподходяща платформа за имейл маркетинг за онлайн магазини.

01
02

Систематичност

Липса на стратегия при изпращането на имейли, както и неизползването на имейл автоматизации.

03

Реклама

Слаби резултати от платена реклама и липса на постояннен поток от потребители на сайта.

Стратегия

Какви действия планирахме?

Решихме да променим изцяло досегашния подход, за да постигнем заложените цели.

Какво всъщност направихме?

1. Преминаване към платформата Klaviyo, която е по-подходяща за онлайн магазини.

2. Подобряване на настоящтата Pop-up форма с привлекателна оферта.

3. Сегментиране на аудиторията според ангажираността и други критерии.

4.Внимателно изготвяне на стратегия за ежеседмични кампании, които са с конкретна таргет аудитория.

5.Създаване на имейл автоматизации, целящи да повишат оборота.

6.Създаване на специална рекламна кампания, целяща повишаване на броя абонати в имейл листата.

Резултати

Цифрите, които постигнахме в следствие на стратегията, която изработихме.

Ръст в броя абонати
0 %
Дял от оборота
0 %
Oтворени имейли
0 %

Заключение

Винаги трябва да сме наясно с възможностите на платформите, които използваме и добре да преценяваме дали са удачен вариант за спецификите на бизнеса.

Нашият екип ще ви помогне

Имате нужда от експертна помощ с вашия маркетинг?

Възползвайте се от безплатна консултация

Case Studies

Разгледайте останалите проекти от нашето портфолио и научете повече за нашия подход